Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising Agency Terminations and Reviews Hozier Jr., George C
2000
50 2 p. 169-176
8 p.
artikel
2 Alternative Profitability Measures and Marketing Channel Structure Kaufmann, Patrick J
2000
50 2 p. 217-224
8 p.
artikel
3 A Model to Explain Shareholder Returns Kumar, V
2000
50 2 p. 157-167
11 p.
artikel
4 An Analysis of the Wealth Effects of Green Marketing Strategies Mathur, Lynette Knowles
2000
50 2 p. 193-200
8 p.
artikel
5 Marketing Strategy, Constituent Influence, and Resource Allocation Evans, Jocelyn D
2000
50 2 p. 225-231
7 p.
artikel
6 Promotional Expenditures, Market Competition, and Thrift Behavior Hasan, Iftekhar
2000
50 2 p. 177-184
8 p.
artikel
7 Special Issue on the Marketing/Finance Interface Zinkhan, George M
2000
50 2 p. 139-142
4 p.
artikel
8 The Contribution of Changes in Advertising Expenditures to Earnings and Market Values Graham Jr., Roger C.
2000
50 2 p. 149-155
7 p.
artikel
9 The Effects of Long-Term Debt on a Firm's New Product Pricing Policy in Duopolistic Markets Baldauf, Artur
2000
50 2 p. 201-207
7 p.
artikel
10 The Interrelationship between Culture, Capital Structure, and Performance Gleason, Kimberly C.
2000
50 2 p. 185-191
7 p.
artikel
11 The Marketing/Finance Interface Zinkhan, George M
2000
50 2 p. 143-148
6 p.
artikel
12 The Marketing–Finance Interface de Ruyter, Ko
2000
50 2 p. 209-215
7 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland