Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A Replication and Extension of Organizational Growth Determinants Weinzimmer, Laurence G
2000
48 1 p. 35-41
artikel
2 Brand Awareness Effects on Consumer Decision Making for a Common, Repeat Purchase Product: A Replication Macdonald, Emma K
2000
48 1 p. 5-15
artikel
3 Business Turnaround Processes Following Acquisitions Castrogiovanni, Gary J
2000
48 1 p. 25-34
artikel
4 Conducting Marketing Science Easley, Richard W
2000
48 1 p. 83-92
artikel
5 How Salespeople Build Quality Relationships: Boles, James S.
2000
48 1 p. 75-81
artikel
6 In Search of a Theoretical Explanation for the Credit Card Effect Shimp, Terence A.
2000
48 1 p. 17-23
artikel
7 Religious Symbols as Peripheral Cues in Advertising Dotson, Michael J
2000
48 1 p. 63-68
artikel
8 Replications and Extensions in Marketing and Management Research Easley, Richard W
2000
48 1 p. 1-3
artikel
9 The Impact of Internationalization on the Diversification–Performance Relationship Palich, Leslie E
2000
48 1 p. 43-54
artikel
10 The Positive Effect of a Market Orientation on Business Profitability Slater, Stanley F.
2000
48 1 p. 69-73
artikel
11 When the Product is Complex, Does the Advertisement's Conclusion Matter? Ahearne, Michael
2000
48 1 p. 55-62
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland