Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer Acceptance of the Internet as a Channel of Distribution Van den Poel, Dirk
1999
45 3 p. 249-256
8 p.
artikel
2 Direct Selling in the West and East Merrilees, Bill
1999
45 3 p. 267-273
7 p.
artikel
3 Index 1999
45 3 p. 301-304
4 p.
artikel
4 Index 1999
45 3 p. 299-
1 p.
artikel
5 Mail Order Direct Marketing in the United States and the United Kingdom Morganosky, Michelle A
1999
45 3 p. 275-279
5 p.
artikel
6 Managing Direct Selling Activities in China Luk, Sherriff T.K.
1999
45 3 p. 257-266
10 p.
artikel
7 Membership Clubs as a Tool for Enhancing Buyers' Patronage Liebermann, Yehoshua
1999
45 3 p. 291-297
7 p.
artikel
8 Shopping Motives for Mail Catalog Shopping Eastlick, Mary Ann
1999
45 3 p. 281-290
10 p.
artikel
9 Special Issue on Direct Marketing Timmermans, Harry
1999
45 3 p. 247-248
2 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland