Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer Affective Reactions to Product Problems When the Timing of Warranty Expiration Varies Lassar, Walfried M
1998
42 3 p. 265-270
6 p.
artikel
2 Consumer Decision Making and Altered States of Consciousness McDonald, William J
1998
42 3 p. 287-294
8 p.
artikel
3 Editorial 1998
42 3 p. 197-198
2 p.
artikel
4 Effects of Store Characteristics and In-Store Emotional Experiences on Store Attitude Yoo, Changjo
1998
42 3 p. 253-263
11 p.
artikel
5 Feelings, Fantasies, and Memories Holak, Susan L.
1998
42 3 p. 217-226
10 p.
artikel
6 How Motivation Moderates the Effects of Emotions on the Duration of Consumption Holbrook, Morris B
1998
42 3 p. 241-252
12 p.
artikel
7 Index 1998
42 3 p. 325-
1 p.
artikel
8 Index 1998
42 3 p. 327-329
3 p.
artikel
9 Measuring the Appraisal of Ad-Based Affect with Ad Promises Peterson, Mark
1998
42 3 p. 227-239
13 p.
artikel
10 Negative Emotions in Marketing Research Babin, Barry J.
1998
42 3 p. 271-285
15 p.
artikel
11 Role of Prior Affect and Sensory Cues on Consumers’ Affective and Cognitive Responses and Overall Perceptions of Quality Compeau, Larry D.
1998
42 3 p. 295-308
14 p.
artikel
12 Strategic Role of Affect-Based Attitudes in the Acquisition, Development, and Retention of Customers Desai, Kalpesh Kaushik
1998
42 3 p. 309-324
16 p.
artikel
13 The Role of Affect in Marketing Erevelles, Sunil
1998
42 3 p. 199-215
17 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland