Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adding Value in the Information Age: Uses and Gratifications of Sites on the World Wide Web
Eighmey, John
1998
41
3
p. 187-194
8 p.
artikel
2
Consumer Behavior and Unresolved Regulatory Issues in Electronic Marketing
Cook, Don Lloyd
1998
41
3
p. 231-238
8 p.
artikel
3
Cybermediaries in Electronic Marketspace: Toward Theory Building
Sarkar, Mitrabarun
1998
41
3
p. 215-221
7 p.
artikel
4
Editorial
1998
41
3
p. 175-177
3 p.
artikel
5
Evaluating the Potential of Interactive Media through a New Lens: Search versus Experience Goods
Klein, Lisa R.
1998
41
3
p. 195-203
9 p.
artikel
6
Index
1998
41
3
p. 241-243
3 p.
artikel
7
Index
1998
41
3
p. 239-
1 p.
artikel
8
Matching Electronic Distribution Channels to Product Characteristics: The Role of Congruence in Consideration Set Formation
Morrison, Pamela D
1998
41
3
p. 223-229
7 p.
artikel
9
The Internet as a Micro Marketing Tool: Targeting Consumers through Preferences Revealed in Music Newsgroup Usage
Sivadas, Eugene
1998
41
3
p. 179-186
8 p.
artikel
10
Using a Product/Service Evaluation Frame: An Experiment on the Economic Equivalence of Product versus Service Alternatives for Message Retrieval Systems
Fortin, David R
1998
41
3
p. 205-214
10 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland