Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             17 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A brief history of the future of advertising: Visions and lessons from integrated marketing communications Bearden, William O.
1996
37 3 p. 135-138
4 p.
artikel
2 Advertising trends: Innovation and the process of creative destruction Zinkhan, George M.
1996
37 3 p. 163-171
9 p.
artikel
3 Author index 1996
37 3 p. 245-
1 p.
artikel
4 Call for papers 1996
37 3 p. V-VIII
nvt p.
artikel
5 Does environmental advertising reflect integrated marketing communications?: An empirical investigation Carlson, Les
1996
37 3 p. 225-232
8 p.
artikel
6 Enhancing the consumer-product relationship: Lessons from the QVC home shopping channel Stephens, Debra Lynn
1996
37 3 p. 193-200
8 p.
artikel
7 Exploring decision-making approaches and responsibility for developing marketing communications strategy Phelps, Joseph E.
1996
37 3 p. 217-223
7 p.
artikel
8 How agencies can support integrated communications Gronstedt, Anders
1996
37 3 p. 201-206
6 p.
artikel
9 Integrated marketing communications and the evolution of marketing thought Hutton, James G.
1996
37 3 p. 155-162
8 p.
artikel
10 Integrated marketing communications: New role expectations and performance issues in the client-ad agency relationship Beard, Fred
1996
37 3 p. 207-215
9 p.
artikel
11 Market-back approach to the design of integrated communications programs: A change in paradigm and a focus on determinants of success Stewart, David W.
1996
37 3 p. 147-153
7 p.
artikel
12 Rising from the ashes of advertising Rust, Roland T.
1996
37 3 p. 173-181
9 p.
artikel
13 Subject index 1996
37 3 p. 247-254
8 p.
artikel
14 The inevitability of integrated communications Schultz, Don E.
1996
37 3 p. 139-146
8 p.
artikel
15 Use and impact of direct mail in the context of integrated marketing communications: U.S. congressional campaigns in 1982 and 1990 Lariscy, Ruth Ann Weaver
1996
37 3 p. 233-244
12 p.
artikel
16 Using consumption constellations to develop integrated communications strategies Englis, Basil G.
1996
37 3 p. 183-191
9 p.
artikel
17 Volume contents 1996
37 3 p. I-III
nvt p.
artikel
                             17 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland