Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A theoretical perspective of the antecedents and consequences of organizational learning in marketing channels Lukas, Bryan A.
1996
36 3 p. 233-244
12 p.
artikel
2 Author index 1996
36 3 p. 267-
1 p.
artikel
3 Green consumers in the 1990s: Profile and implications for advertising Roberts, James A.
1996
36 3 p. 217-231
15 p.
artikel
4 Intervalling effect on intertemporal stability among Asian emerging markets and developed markets Tang, Gordon Y.N.
1996
36 3 p. 257-265
9 p.
artikel
5 Measuring the impact of product and promotion-related factors on product category price elasticities Walters, Rockney G.
1996
36 3 p. 203-216
14 p.
artikel
6 Moral intensity and ethical decision-making of marketing professionals Singhapakdi, Anusorn
1996
36 3 p. 245-255
11 p.
artikel
7 Subject index 1996
36 3 p. 269-270
2 p.
artikel
8 Volume contents 1996
36 3 p. I-III
nvt p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland