Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Assessing Czech consumers' reactions to western marketing practices: A conjoint approach Klenosky, David B.
1996
36 2 p. 189-198
10 p.
artikel
2 A taxonomy of couples based on influence strategies: The case of home purchase Kim, Chankon
1996
36 2 p. 157-168
12 p.
artikel
3 Comparing objective service failures and subjective complaints Halstead, Diane
1996
36 2 p. 107-115
9 p.
artikel
4 Demand elasticities in international marketing Crouch, Geoffrey I.
1996
36 2 p. 117-136
20 p.
artikel
5 Determinants of relationship quality: An artificial neural network analysis Bejou, David
1996
36 2 p. 137-143
7 p.
artikel
6 Dynamics of aggregate response sensitivities to marketing mix variables Andrews, Rick L.
1996
36 2 p. 145-155
11 p.
artikel
7 New product development cycle time LaBahn, Douglas W.
1996
36 2 p. 179-188
10 p.
artikel
8 The effect of loads and expenses on open-end mutual fund returns Hooks, Jon A.
1996
36 2 p. 199-202
4 p.
artikel
9 Turnaround in small firms: An assessment of efficiency strategies Chowdhury, Shamsud D.
1996
36 2 p. 169-178
10 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland