Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A dynamic model of the advertising-price sensitivity relationship for heterogeneous consumers Papatla, Purushottam
1995
33 3 p. 261-271
11 p.
artikel
2 Author index 1995
33 3 p. 277-
1 p.
artikel
3 Bundling as a strategy for new product introduction: Effects on consumers' reservation prices for the bundle, the new product, and its tie-in Simonin, Bernard L.
1995
33 3 p. 219-230
12 p.
artikel
4 Call for papers 1995
33 3 p. 273-
1 p.
artikel
5 Component versus bundle pricing Kaicker, Ajit
1995
33 3 p. 231-239
9 p.
artikel
6 Measuring market response to price changes Mulhern, Francis J.
1995
33 3 p. 197-205
9 p.
artikel
7 Price and advertising strategy of a national brand against its private-label clone Abe, Makoto
1995
33 3 p. 241-250
10 p.
artikel
8 Price cue utilization in product evaluations Mitra, Anusree
1995
33 3 p. 187-195
9 p.
artikel
9 Quality-tier competition and optimal pricing Sivakumar, K.
1995
33 3 p. 251-260
10 p.
artikel
10 Special issue on Pricing Strategy and the Marketing Mix Roy, Abhik
1995
33 3 p. 183-185
3 p.
artikel
11 Subject index 1995
33 3 p. 279-280
2 p.
artikel
12 The price-choice relationship: A contingent processing approach Olshavsky, Richard W.
1995
33 3 p. 207-218
12 p.
artikel
13 Volume index 1995
33 3 p. I-III
nvt p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland