Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author index 1995
32 3 p. 285-
1 p.
artikel
2 Call for papers 1995
32 3 p. 283-
1 p.
artikel
3 Dyadic perceptions in personal source information search Yale, Laura J.
1995
32 3 p. 225-237
13 p.
artikel
4 Norm extremity and interpersonal influences on consumer conformity Lascu, Dana-Nicoleta
1995
32 3 p. 201-212
12 p.
artikel
5 Power, bureaucracy, influence, and performance: Their relationships in industrial distribution channels Boyle, Brett A.
1995
32 3 p. 189-200
12 p.
artikel
6 Ritual and relationships: Interpersonal influences on shared consumption Gainer, Brenda
1995
32 3 p. 253-260
8 p.
artikel
7 Social support in the service sector Adelman, Mara B.
1995
32 3 p. 273-282
10 p.
artikel
8 Special issue on interpersonal buyer behavior in marketing Hartman, Cathy L.
1995
32 3 p. 185-188
4 p.
artikel
9 Subject index 1995
32 3 p. 287-288
2 p.
artikel
10 The role of employee effort in satisfaction with service transactions Mohr, Lois A.
1995
32 3 p. 239-252
14 p.
artikel
11 Unacquainted influencers: When strangers interact in the retail setting McGrath, Mary Ann
1995
32 3 p. 261-272
12 p.
artikel
12 Volume 32 contents 1995
32 3 p. i-iii
nvt p.
artikel
13 Word-of-mouth effects on short-term and long-term product judgments Bone, Paula Fitzgerald
1995
32 3 p. 213-223
11 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland