Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Adaptive selling: The role of gender, age, sales experience, and education Levy, Michael
1994
31 1 p. 39-47
9 p.
artikel
2 Advance notice of plant closings and firm value Spivey, Michael F.
1994
31 1 p. 49-53
5 p.
artikel
3 A model of reputation building and destruction Herbig, Paul
1994
31 1 p. 23-31
9 p.
artikel
4 Cross-validation of the economic significance of factors in security returns Upton, David E.
1994
31 1 p. 33-38
6 p.
artikel
5 Editorial Board 1994
31 1 p. ii-iii
nvt p.
artikel
6 Extending brands with new product concepts: The role of category attribute congruity, brand affect, and brand breadth Sheinin, Daniel A.
1994
31 1 p. 1-10
10 p.
artikel
7 Family purchasing roles in Saudi Arabia: Perspectives from Saudi wives Yavas, Ugur
1994
31 1 p. 75-86
12 p.
artikel
8 Special preconference prior to the American Academy of Advertising annual meeting, March 1995, Norfolk, Virginia 1994
31 1 p. 89-
1 p.
artikel
9 Strategic inertia: The enduring impact of CEO specialization and strategy on following strategies White, Michael C.
1994
31 1 p. 11-22
12 p.
artikel
10 The effect of sociopolitical instability on the flow of different types of foreign direct investment Fatehi, Kamal
1994
31 1 p. 65-73
9 p.
artikel
11 The King and Summers opinion leadership scale: Revision and refinement Flynn, Leisa Reinecke
1994
31 1 p. 55-64
10 p.
artikel
12 Women & men in management Adkins, Cheryl L.
1994
31 1 p. 87-88
2 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland