Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Business strategy and top management compensation: The mediating effects of employment risk, firm performance and size Veliyath, Rajaram
1994
30 2 p. 149-159
11 p.
artikel
2 Capital flight from Latin America as a barometer of political instability Fatehi, Kamal
1994
30 2 p. 187-195
9 p.
artikel
3 Differences in motivational perceptions among U.S., Japanese, and Korean sales personnel Dubinsky, Alan J.
1994
30 2 p. 175-185
11 p.
artikel
4 Examining the relationship between degree of innovation and new product success Calantone, Roger J.
1994
30 2 p. 143-148
6 p.
artikel
5 Innovation as a socio-political process: An empirical analysis of influence behavior among new product managers Maute, Manfred F.
1994
30 2 p. 161-174
14 p.
artikel
6 Norms that distinguish between marketing and manufacturing Kahn, Kenneth B.
1994
30 2 p. 111-118
8 p.
artikel
7 Qualitative Evaluation and Research Methods Rupp, William T.
1994
30 2 p. 197-199
3 p.
artikel
8 The effects of order and direction on multiple brand extensions Dawar, Niraj
1994
30 2 p. 119-129
11 p.
artikel
9 The impact of organizational values, goals, and climate on marketing effectiveness Dunn, Mark G.
1994
30 2 p. 131-141
11 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland