Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A model for optimizing the refund value in rebate promotions Ali, Abdul
1994
29 3 p. 239-245
7 p.
artikel
2 Author index 1994
29 3 p. 249-
1 p.
artikel
3 Closeness of supervision and salesperson work outcomes: An alternate perspective Dubinsky, Alan J.
1994
29 3 p. 225-237
13 p.
artikel
4 Flexibility and performance of branch store stock plans for a manufacturer's product line Cadeaux, Jack M.
1994
29 3 p. 207-218
12 p.
artikel
5 Managing brand equity: Capitalizing on the value of a brand name Longwell, Garett J.
1994
29 3 p. 247-248
2 p.
artikel
6 Managing economic dependence and relational activities within a competitive channel environment Gassenheimer, Jule B.
1994
29 3 p. 189-197
9 p.
artikel
7 Moderating effects of prior knowledge on the perceived diagnosticity of beliefs derived from implicit versus explicit product claims Kardes, Frank R.
1994
29 3 p. 219-224
6 p.
artikel
8 Subject index 1994
29 3 p. 251-252
2 p.
artikel
9 The indexes of consumer sentiment and confidence: Leading or misleading guides to future buyer behavior Huth, William L.
1994
29 3 p. 199-206
8 p.
artikel
10 The marketing planning process: Behavioral problems compared to analytical techniques in explaining marketing plan credibility Piercy, Nigel F.
1994
29 3 p. 167-178
12 p.
artikel
11 The role of behavioral intentions in turnover of salespeople Sager, J.K.
1994
29 3 p. 179-188
10 p.
artikel
12 Volume contents 1994
29 3 p. I-III
nvt p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland