Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A benefit segmentation of the major donor market Cermak, Dianne S.P.
1994
29 2 p. 121-130
10 p.
artikel
2 An empirical evaluation of the equivalence of categorical and continuous measures of diversity Srivasta, Alok
1994
29 2 p. 145-149
5 p.
artikel
3 A new methodological approach to the study of interpersonal influence tactics: A “test drive” of a behavioral scheme Neu, Joyce
1994
29 2 p. 131-144
14 p.
artikel
4 Buyer-seller relationships in just-in-time purchasing environments Gilbert, Faye W.
1994
29 2 p. 111-120
10 p.
artikel
5 Executives' attitudes toward consumerism and marketing: An exploration of theoretical and emperical linkages in an industrializing country Varadarajan, P.Rajan
1994
29 2 p. 83-100
18 p.
artikel
6 Exploring the concept of affective quality: Expanding the concept of retail personality Darden, William R.
1994
29 2 p. 101-109
9 p.
artikel
7 Meta-analytic procedures for social research Wilson, Elizabeth J.
1994
29 2 p. 163-165
3 p.
artikel
8 The choice of a survey mode in country image studies Han, C.Min
1994
29 2 p. 151-162
12 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland