Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Advertising appeal and tone: Implications for creative strategy in television commercials Manrai, Lalita A.
1992
25 1 p. 43-58
16 p.
artikel
2 Competitive advantages and multinational enterprises in Latin America Grosse, Robert
1992
25 1 p. 27-42
16 p.
artikel
3 Creating and managing International Joint Ventures with European enterprises:1992 workshop 1992
25 1 p. 98-
1 p.
artikel
4 Editorial Board 1992
25 1 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Industrial buyer behavior at trade shows Bello, Daniel C.
1992
25 1 p. 59-80
22 p.
artikel
6 International capital movements and the developing world—The case of Taiwan Shen, Da-Bai
1992
25 1 p. 95-96
2 p.
artikel
7 Interpersonal buyer behavior in marketing—From purchase pals to product champions 1992
25 1 p. 97-
1 p.
artikel
8 Learning from the ad or relying on related attitudes: The moderating role of involvement Mazursky, David
1992
25 1 p. 81-93
13 p.
artikel
9 Pension benefits effects on capital market equilibrium, firm value, and financing decisions Chen, Yueh H.
1992
25 1 p. 1-25
25 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland