Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A role-theoretic approach to product symbolism: Mapping a consumption constellation Solomon, Michael R.
1991
22 2 p. 95-109
15 p.
artikel
2 Consumers' evaluative structures in two ethical situations: A means-end approach Pitts, Robert E.
1991
22 2 p. 119-130
12 p.
artikel
3 Exploring the nature of linkages between consequences and values Gutman, Jonathan
1991
22 2 p. 143-148
6 p.
artikel
4 Means-end based advertising research: Copy testing is not strategy assessment Reynolds, Thomas J.
1991
22 2 p. 131-142
12 p.
artikel
5 Means-end chains: Connecting products with self Walker, Beth A.
1991
22 2 p. 111-118
8 p.
artikel
6 Of time, activity, and consumer behavior: An essay on findings, interpretations, and needed research Robinson, John P.
1991
22 2 p. 171-186
16 p.
artikel
7 Personal values and gift-giving behaviors: A study across cultures Beatty, Sharon E.
1991
22 2 p. 149-157
9 p.
artikel
8 Special issue: Examining the structure of personal values and consumer decision making Pitts, Robert E.
1991
22 2 p. 91-93
3 p.
artikel
9 Value orientations of new-age elderly: The coming of an ageless market Schiffman, Leon G.
1991
22 2 p. 187-194
8 p.
artikel
10 Why we buy what we buy: A theory of consumption values Sheth, Jagdish N.
1991
22 2 p. 159-170
12 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland