Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A validity study of a measure of opinion leadership Goldsmith, Ronald E.
1991
22 1 p. 11-19
9 p.
artikel
2 Contribution of southern authors in major marketing publications Michael Fields, D.
1991
22 1 p. 33-45
13 p.
artikel
3 Editorial Board 1991
22 1 p. IFC-
1 p.
artikel
4 Interaction between alternative income measures Eichenseher, John W.
1991
22 1 p. 47-63
17 p.
artikel
5 Introduction to special SMA section Taylor, Ron
1991
22 1 p. 1-2
2 p.
artikel
6 Salesperson and product country-of-origin effects on attitudes and intentions to purchase McGee, Lynn W.
1991
22 1 p. 21-32
12 p.
artikel
7 The role of consumer sympathy in product liability suits Darden, William R.
1991
22 1 p. 65-89
25 p.
artikel
8 The VASE scales: Measures of viewpoints about sexual embeds in advertising Widing II, Robert E.
1991
22 1 p. 3-10
8 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland