Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             6 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Cognitive response involvement model of the process of product evaluation through advertising exposure and trial Kamins, Michael A.
1990
20 3 p. 191-215
25 p.
artikel
2 Delayed effects of advertising moderated by involvement Laczniak, Russell N.
1990
20 3 p. 263-277
15 p.
artikel
3 Erratum 1990
20 3 p. 278-
1 p.
artikel
4 Impact of international marketing strategies on performance in diverse global markets Fraser, Cynthia
1990
20 3 p. 249-262
14 p.
artikel
5 Influence of firm size on export planning and performance Samiee, Saeed
1990
20 3 p. 235-248
14 p.
artikel
6 Sequential modeling approach for redeploying selling effort in field salesforces Cravens, David W.
1990
20 3 p. 217-233
17 p.
artikel
                             6 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland