Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Achievement and affiliation motivation Zinkhan, George M.
1990
20 2 p. 135-143
9 p.
artikel
2 Adding meaning to values by directly assessing value-benefit relationships Gutman, Jonathan
1990
20 2 p. 153-160
8 p.
artikel
3 Advertising, propaganda, and value change in economic development Pollay, Richard W.
1990
20 2 p. 83-95
13 p.
artikel
4 Consumer values in West Germany underlying dimensions and cross-cultural comparison with North America Grunert, Susanne C.
1990
20 2 p. 97-107
11 p.
artikel
5 Contemporary research on consumer and business social values Kahle, Lynn R.
1990
20 2 p. 81-82
2 p.
artikel
6 Environmental attitudes and knowledge Synodinos, Nicolaos E.
1990
20 2 p. 161-170
10 p.
artikel
7 Impact of gender, hierarchial position, and leadership styles on work-related values Jensen, Thomas D.
1990
20 2 p. 145-152
8 p.
artikel
8 Organizational structure of values Crosby, Lawrence A.
1990
20 2 p. 123-134
12 p.
artikel
9 Social values, A.I.O., and consumption patterns Valette-Florence, P.
1990
20 2 p. 109-122
14 p.
artikel
10 Social values and salespeople's effort Weeks, William A.
1990
20 2 p. 183-190
8 p.
artikel
11 Value congruency Balazs, Anne L.
1990
20 2 p. 171-181
11 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland