Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Balance in service systems design Tansik, David A.
1990
20 1 p. 55-61
7 p.
artikel
2 Editorial Board 1990
20 1 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Governing customer-service organization exchange Jones, Gareth R.
1990
20 1 p. 23-29
7 p.
artikel
4 Interdisciplinary study of service: Some progress, some prospects Bowen, David E.
1990
20 1 p. 71-79
9 p.
artikel
5 Internal marketing and organizational behavior: A partnership in developing customer-conscious employees at every level George, William R.
1990
20 1 p. 63-70
8 p.
artikel
6 On the quality of services in encounters: An agency perspective Mills, Peter K.
1990
20 1 p. 31-41
11 p.
artikel
7 Relationship approach to marketing in service contexts: The marketing and organizational behavior interface Gronroos, Christian
1990
20 1 p. 3-11
9 p.
artikel
8 Service encounters and service relationships: Implications for research Czepiel, John A.
1990
20 1 p. 13-21
9 p.
artikel
9 Service quality improvement and control: A customer-based approach Hensel, James S.
1990
20 1 p. 43-54
12 p.
artikel
10 Toward integration of marketing and organizational behavior in the service economy Mindak, William
1990
20 1 p. 1-2
2 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland