Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             4 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Analyzing ethical decision making in marketing Dubinsky, Alan J.
1989
19 2 p. 83-107
25 p.
artikel
2 Modeling the effect of advertising on price response: An econometric framework and some preliminary findings Vanhonacker, Wilfried R.
1989
19 2 p. 127-149
23 p.
artikel
3 Price—quality integration in warranty evaluation a preliminary test of alternative models of risk assessment White, J.Dennis
1989
19 2 p. 109-125
17 p.
artikel
4 Systems theory approach to conducting industrial marketing research Naumann, Earl
1989
19 2 p. 151-164
14 p.
artikel
                             4 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland