Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Author index 1986
14 6 p. 567-568
2 p.
artikel
2 Benefit segmentation in industrial markets Mariorty, Rowland T.
1986
14 6 p. 463-486
24 p.
artikel
3 Developer/adopter relationships in new industrial product situations More, Roger A.
1986
14 6 p. 501-517
17 p.
artikel
4 Preferences, intentions, and behavior of organizational buyers under different reward conditions Chambers, Terry M.
1986
14 6 p. 533-547
15 p.
artikel
5 Relationship management: Managing the selling and the buying interface Spekman, Robert E.
1986
14 6 p. 519-531
13 p.
artikel
6 Segmentation and communication in the industrial marketplace Dale Wilson, R.
1986
14 6 p. 487-500
14 p.
artikel
7 Special section on industrial marketing and purchasing strategies: Introduction Johnston, Wesley J.
1986
14 6 p. 461-462
2 p.
artikel
8 Subject index 1986
14 6 p. 569-571
3 p.
artikel
9 The problem-solving approach to negotiations in industrial marketing Graham, John L.
1986
14 6 p. 549-566
18 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland