Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An appraisal of the use of student subjects in marketing research Burnett, John J.
1986
14 4 p. 329-343
15 p.
artikel
2 Changes in market structure in Poland Grzegorczyk, Wojciech
1986
14 4 p. 301-307
7 p.
artikel
3 Implementing a retail innovation by a Polish industrial company Domanski, Tomasz
1986
14 4 p. 309-315
7 p.
artikel
4 Improving the accuracy of measurement in attitudinal and demographic models: The application of the correction for attenuation method Oumlil, A.Ben
1986
14 4 p. 355-369
15 p.
artikel
5 Industrial product-buyer behavior in a centrally planned economy Dietl, Jerzy
1986
14 4 p. 285-293
9 p.
artikel
6 International cash management: A study of the practices of U.K.-based companies Soenen, L.A.
1986
14 4 p. 345-354
10 p.
artikel
7 Organizational learning in a centrally planned economy Swiderski, Piotr
1986
14 4 p. 295-299
5 p.
artikel
8 Product-innovation propensity at the company level in centrally planned economies Iwinska-Knop, Krystyna
1986
14 4 p. 321-327
7 p.
artikel
9 Research in marketing in a centrally planned economy: Poland Woodside, Arch G.
1986
14 4 p. 281-283
3 p.
artikel
10 Vertical integration in Poland Guzek, Elzbieta
1986
14 4 p. 317-320
4 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland