Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Dividend policy and capital market theory: A generalized error-components model approach Lee, Cheng F.
1986
14 2 p. 177-188
12 p.
artikel
2 Eastern European marketing systems and Western marketing research voids: A research agenda Kaynak, Erdener
1986
14 2 p. 109-116
8 p.
artikel
3 Multinational corporations in Eastern Europe: Welcome trade partners or unwelcome change agents? Amine, Lyn S.
1986
14 2 p. 133-145
13 p.
artikel
4 On peeking over the fence: Two books about marketing research, market analysis, and buyer behavior in higher education Chapman, Randall G.
1986
14 2 p. 189-192
4 p.
artikel
5 Prices of new and used automobiles in the Polish market: Centrally administered and free-market prices under conditions of scarcity King, Robert L.
1986
14 2 p. 165-176
12 p.
artikel
6 Soviet marketing issues: A content analysis of Pravda Lazer, William
1986
14 2 p. 117-131
15 p.
artikel
7 Special section on Eastern European markets and marketing systems Kaynak, Erdener
1986
14 2 p. 107-108
2 p.
artikel
8 Strategy constraints of Polish foreign-trade organizations Zurawicki, Leon
1986
14 2 p. 147-164
18 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland