Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Behavioral industrial marketing research in Germany and the United States—A comparison Backhaus, Klaus
1985
13 5 p. 375-382
8 p.
artikel
2 Coping with inter-organizational conflicts Gemünden, Hans Georg
1985
13 5 p. 405-420
16 p.
artikel
3 Cost-based pricing Plinke, Wulff
1985
13 5 p. 447-460
14 p.
artikel
4 Major exchange and OTC companies experience different rates and rankings of audit-related disagreements McConnell Jr., Donald K.
1985
13 5 p. 461-464
4 p.
artikel
5 Risk distribution and bonding mechanisms in industrial marketing Schmidt, Reinhard H.
1985
13 5 p. 421-433
13 p.
artikel
6 The multi-organizational interaction approach to industrial marketing Kutschker, Michael
1985
13 5 p. 383-403
21 p.
artikel
7 Using voice analysis for analyzing bargaining processes in industrial marketing Backhaus, Klaus
1985
13 5 p. 435-446
12 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland