Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An interaction approach to organizational buying behavior Campbell, N.C.G.
1985
13 1 p. 35-48
14 p.
artikel
2 Editorial Board 1985
13 1 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Evaluating measures through data quantification: Applying dual scaling to an advertising copytest Franke, George R.
1985
13 1 p. 61-69
9 p.
artikel
4 Factors influencing buyer-seller relationships in the market for high-technology products Parkinson, S.T.
1985
13 1 p. 49-60
12 p.
artikel
5 International portfolio construction Madura, Jeff
1985
13 1 p. 87-95
9 p.
artikel
6 Questionnaire item omission as a function of within-group question position Dickinson, John R.
1985
13 1 p. 71-75
5 p.
artikel
7 Research strategies in analyzing the organizational buying process Möller, K.E.Kristian
1985
13 1 p. 3-17
15 p.
artikel
8 Social power bases of marketing executives: The relationship with organizational climate McDaniel, Stephen W.
1985
13 1 p. 77-85
9 p.
artikel
9 Special section on organizational buying behavior: An introduction Möller, K.E.Kristian
1985
13 1 p. 1-2
2 p.
artikel
10 Strategy formulation and implementation during purchasing of production materials DeRijcke, Jacques
1985
13 1 p. 19-33
15 p.
artikel
11 Using decision-systems analysis to formalize product development processes Ronkainen, Ilkka A.
1985
13 1 p. 97-106
10 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland