Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An application of logit analysis to prediction of merger targets Dietrich, J.Kimball
1984
12 3 p. 393-402
10 p.
artikel
2 A survey of present practices in recognizing revenues, expenses, gains, and losses Bazley, John D.
1984
12 3 p. 403-406
4 p.
artikel
3 Comparative evaluation of empirical response functions in sales management decision making LaForge, Raymond W.
1984
12 3 p. 377-391
15 p.
artikel
4 International bank lending: Political risk and portfolio diversification Conybeare, John A.
1984
12 3 p. 363-375
13 p.
artikel
5 Introduction to special section on causal modeling Darden, WilliamR.
1984
12 3 p. 271-272
2 p.
artikel
6 Issues in fitting theoretical and measurement models in marketing Darden, William R.
1984
12 3 p. 273-296
24 p.
artikel
7 Measures of brand attitude: Are cognitive structure approaches really needed? Gresham, Larry G.
1984
12 3 p. 353-361
9 p.
artikel
8 Nested model comparison with structural equation approaches Cagli, Ugur
1984
12 3 p. 309-318
10 p.
artikel
9 The use of incremental goodness of fit indices in structural equation models in marketing research Sawyer, Alan G.
1984
12 3 p. 297-308
12 p.
artikel
10 Unidimensional measurement and structural equation models with latent variables Danes, Jeffrey E.
1984
12 3 p. 337-352
16 p.
artikel
11 Using simultaneous latent structure models to analyze group differences: Exploratory analysis of buying style items Clogg, Clifford C.
1984
12 3 p. 319-336
18 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland