Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Evaluating guilt arousing marketing communications Bozinoff, Lorne
1983
11 2 p. 243-255
13 p.
artikel
2 Exchange-listing effects on a firm's cost of equity capital Dhaliwal, Dan S.
1983
11 2 p. 139-151
13 p.
artikel
3 Humor and cognitive responses to advertising stimuli: A trace consolidation approach Lammers, H.Bruce
1983
11 2 p. 173-185
13 p.
artikel
4 Improving the effectiveness of persuasive communications: Matching message with functional profile Austin Spivey, W.
1983
11 2 p. 257-269
13 p.
artikel
5 Source credibility as a function of communicator physical attractiveness Patzer, Gordon L.
1983
11 2 p. 229-241
13 p.
artikel
6 Special section on marketing communications: Introduction Swinyard, William R.
1983
11 2 p. 171-172
2 p.
artikel
7 Structural constraints on organizational change: A longitudinal analysis Anderton, Douglas L.
1983
11 2 p. 153-170
18 p.
artikel
8 Three conjoint segmentation approaches to the evaluation of advertising theme creation Stanton, Wilbur W.
1983
11 2 p. 201-216
16 p.
artikel
9 Two copy testing techniques: The cloze procedure and the cognitive complexity test Zinkhan, George M.
1983
11 2 p. 217-227
11 p.
artikel
10 Uncertainty and communication strategy formation Humphreys, Marie Adele
1983
11 2 p. 187-199
13 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland