Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Attitudes toward the corporation and the evaluation of social data Williams, Paul F.
1982
10 1 p. 119-131
13 p.
artikel
2 Consumer habit forming, information acquisition, and buying behavior Kaas, Klaus Peter
1982
10 1 p. 3-15
13 p.
artikel
3 Detrimental effects of television advertising on consumer socialization Stupening, Eduard
1982
10 1 p. 75-84
10 p.
artikel
4 Editorial Board 1982
10 1 p. ii-
1 p.
artikel
5 Impulsive consumer buying as a result of emotions Weinberg, Peter
1982
10 1 p. 43-57
15 p.
artikel
6 Linear processing in a semantic network: An alternative view of consumer product evaluation Grunet, Klaus G.
1982
10 1 p. 31-42
12 p.
artikel
7 Marketing of noncommercial test institutions Silberer, Günter
1982
10 1 p. 59-73
15 p.
artikel
8 Optimal price and advertising policy for new products Schmalen, Helmut
1982
10 1 p. 17-30
14 p.
artikel
9 Special section on German research in marketing: Introduction Grunert, Klaus G.
1982
10 1 p. 1-2
2 p.
artikel
10 Union steward locus of control, job, union involvement, and grievance behavior Dalton, Dan R.
1982
10 1 p. 85-101
17 p.
artikel
11 Usefulness of financial ratios in a single industry Cowen, Scott S.
1982
10 1 p. 103-118
16 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland