Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             20 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An approach for identifying cannibalization within product line extensions and multi-brand strategies Mason, Charlotte H.
1994
2-3 p. 163-170
8 p.
artikel
2 A test of the effects of competition on consumer brand selection processes Laroche, Michel
1994
2-3 p. 171-181
11 p.
artikel
3 Author index 1994
2-3 p. 261-
1 p.
artikel
4 Belief structures in conflict: Mapping a strategic marketing decision Frankwick, Gary L.
1994
2-3 p. 183-195
13 p.
artikel
5 Call for papers 1994
2-3 p. 257-259
3 p.
artikel
6 CPA service providers: A profile of client types and their assessment of performance van der Walt, Nicholas
1994
2-3 p. 225-233
9 p.
artikel
7 Delineating the scope of corporate, business, and marketing strategy Varadarajan, P.Rajan
1994
2-3 p. 93-105
13 p.
artikel
8 Diagnosing customer comparisons of competitors' marketing mix strategies Woodside, Arch G.
1994
2-3 p. 133-144
12 p.
artikel
9 Evaluating strategic effectiveness in the retail sector: A conceptual approach Cappel, Sam D.
1994
2-3 p. 209-212
4 p.
artikel
10 Evaluating strategy with internal and environmental effects Rutledge, Daniel P.
1994
2-3 p. 213-224
12 p.
artikel
11 Evaluating the performance effects of Miles' and Snow's strategic archetypes in banking, 1983 to 1987: Big or small? James, William L.
1994
2-3 p. 145-154
10 p.
artikel
12 Predictors of export strategy and performance of small- and medium-sized firms Naidu, G.M.
1994
2-3 p. 107-115
9 p.
artikel
13 Profiling technology diffusion categories Taylor, James R.
1994
2-3 p. 155-162
8 p.
artikel
14 Reconciling diverse measures of performance Bhargava, Mukesh
1994
2-3 p. 235-246
12 p.
artikel
15 Setting the strategic direction in a product-service firm Vandenbosch, Mark B.
1994
2-3 p. 117-132
16 p.
artikel
16 Special issue on strategy evaluation research Chebat, Jean-Charles
1994
2-3 p. 91-92
2 p.
artikel
17 Strategic auditing of human and financial resource allocation in marketing Chebat, Jean-Charles
1994
2-3 p. 197-208
12 p.
artikel
18 Subject index 1994
2-3 p. 263-264
2 p.
artikel
19 The impact of firms' risk-taking attitudes on advertising budgets Lee, Don Y
1994
2-3 p. 247-256
10 p.
artikel
20 Volume contents 1994
2-3 p. i-iii
nvt p.
artikel
                             20 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland