Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A means-end analysis of brand persuasion through advertising Reynolds, Thomas J.
1995
12 3 p. 257-266
10 p.
artikel
2 A means-end chain approach to consumer goal structures Pieters, Rik
1995
12 3 p. 227-244
18 p.
artikel
3 Consumer's means-end chains for “think” and “feel” products Claeys, C.
1995
12 3 p. 193-208
16 p.
artikel
4 Determination of the dominant means-end chains: A constrained clustering approach Aurifeille, Jacques-Marie
1995
12 3 p. 267-278
12 p.
artikel
5 Improving the graphic representation of means-end results Gengler, Charles E.
1995
12 3 p. 245-256
12 p.
artikel
6 Introduction Olson, Jerry C.
1995
12 3 p. 189-191
3 p.
artikel
7 Measuring subjective meaning structures by the laddering method: Theoretical considerations and methodological problems Grunert, Klaus G.
1995
12 3 p. 209-225
17 p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring