Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A value-based management system Slater, Stanley F.
1996
39 5 p. 48-52
5 p.
artikel
2 Branding strategy Leventhal, Richard C.
1996
39 5 p. 17-23
7 p.
artikel
3 Cleaning up after reenginering Geisler, Eliezer
1996
39 5 p. 71-78
8 p.
artikel
4 Crafting strategies for global marketing in the new millennium Shanklin, William L.
1996
39 5 p. 11-16
6 p.
artikel
5 Cumulative index 1996
39 5 p. 90-92
3 p.
artikel
6 Focus on books 1996
39 5 p. 87-89
3 p.
artikel
7 Following Canada's lead: Preventing prosecution for environmental crimes Kubasek, Nancy
1996
39 5 p. 64-70
7 p.
artikel
8 Marketing as warfare: Reassessing a dominant metaphor Rindfleisch, Aric
1996
39 5 p. 3-10
8 p.
artikel
9 Marketing communication and the world wide web Berthon, Pierre
1996
39 5 p. 24-32
9 p.
artikel
10 Redefining the product life cycle: The five-element product wave Ryan, Chuck
1996
39 5 p. 33-40
8 p.
artikel
11 Strategic values: The corporate performance engine Osborne, Richard L.
1996
39 5 p. 41-47
7 p.
artikel
12 The editor's chair Organ, Dennis W.
1996
39 5 p. 1-2
2 p.
artikel
13 The emerging role of India in international business Javalgi, Raj G.
1996
39 5 p. 79-86
8 p.
artikel
14 What to do when win-win won't work: Environmental strategies for costly regulation Maxwell, John W.
1996
39 5 p. 60-63
4 p.
artikel
15 You've got a great environmental strategy—Now what? Epstein, Marc J.
1996
39 5 p. 53-59
7 p.
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland