Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A claw is like my hand: Comparison supports goal analysis in infants Gerson, Sarah A.
2012
122 2 p. 181-192
12 p.
artikel
2 All words are not created equal: Expectations about word length guide infant statistical learning Lew-Williams, Casey
2012
122 2 p. 241-246
6 p.
artikel
3 Corrigendum to “Information seeking by rhesus monkeys (Macaca mulatta) and capuchin monkeys (Cebus apella)” [Cognition 120 (2011) 90–105] Beran, Michael J.
2012
122 2 p. 264-265
2 p.
artikel
4 Dividing the self: Distinct neural substrates of task-based and automatic self-prioritization after brain damage Sui, Jie
2012
122 2 p. 150-162
13 p.
artikel
5 Flexible visual processing of spatial relationships Franconeri, Steven L.
2012
122 2 p. 210-227
18 p.
artikel
6 IFC as Pub info/Ed Board 2012
122 2 p. IFC-
1 p.
artikel
7 L-eye to me: The combined role of Need for Cognition and facial trustworthiness in mimetic desires Treinen, Evelyne
2012
122 2 p. 247-251
5 p.
artikel
8 On the conjunction fallacy and the meaning of and, yet again: A reply to Hertwig, Benz, and Krauss (2008) Tentori, Katya
2012
122 2 p. 123-134
12 p.
artikel
9 Relatively certain! Comparative thinking reduces uncertainty Mussweiler, Thomas
2012
122 2 p. 236-240
5 p.
artikel
10 Splitting attention across the two visual fields in visual short-term memory Delvenne, Jean-Francois
2012
122 2 p. 258-263
6 p.
artikel
11 The comprehension of anomalous sentences: Evidence from structural priming Ivanova, Iva
2012
122 2 p. 193-209
17 p.
artikel
12 The many directions of time Curran, William
2012
122 2 p. 252-257
6 p.
artikel
13 The relation between event apprehension and utterance formulation in children: Evidence from linguistic omissions Bunger, Ann
2012
122 2 p. 135-149
15 p.
artikel
14 Training social cognition: From imitation to Theory of Mind Santiesteban, Idalmis
2012
122 2 p. 228-235
8 p.
artikel
15 2.5-Year-olds use cross-situational consistency to learn verbs under referential uncertainty Scott, Rose M.
2012
122 2 p. 163-180
18 p.
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland