Digitale Bibliotheek |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Sluiten | Bladeren door artikelen uit een tijdschrift | ||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Tijdschrift beschrijving | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang | |||||||||||||||||||||||||||||
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering | |||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 38 van 49 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
To argue or not to argue? The role of personality traits, argumentativeness, epistemological beliefs and assigned positions for students’ participation in controversial political classroom discussions - Wer diskutiert mit? Die Bedeutung von Persönlichkeitsmerkmalen, Argumentierfreude, epistemologischen Überzeugungen und zugewiesenen Diskussionspositionen für die Beteiligung an kontroversen politischen Unterrichtsdiskussionen |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Details van artikel 38 van 49 gevonden artikelen
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland |