Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 22 van 101 gevonden artikelen
 
 
  Die Bedeutung der Gestaltung des Lernfelds und des Funktionsfelds für den subjektiven Erfolg betrieblicher Weiterbildung - The relevance of the «learning field» and «performance field» on the subjectively perceived success of continuing vocational education and training
 
 
Titel: Die Bedeutung der Gestaltung des Lernfelds und des Funktionsfelds für den subjektiven Erfolg betrieblicher Weiterbildung - The relevance of the «learning field» and «performance field» on the subjectively perceived success of continuing vocational education and training
Auteur: Sandmeier, Anita
Hanke, Ulrike
Gubler, Martin
Verschenen in: Zeitschrift für Weiterbildungsforschung - Report
Paginering: Jaargang 41 (2018) nr. 1 pagina's 41-55
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 22 van 101 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland