Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 95 van 152 gevonden artikelen
 
 
  Response to Intervention and Retention for Children with Specific Learning Disabilities: Differences in Academic Achievement between Retained and Non-Retained Students
 
 
Titel: Response to Intervention and Retention for Children with Specific Learning Disabilities: Differences in Academic Achievement between Retained and Non-Retained Students
Auteur: Keller-Margulis, Milena
Gischlar, Karen
Verschenen in: Contemporary school psychology
Paginering: Jaargang 18 (2014) nr. 1 pagina's 35-43
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer New York, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 95 van 152 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring