Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 95 van 120 gevonden artikelen
 
 
  The changing role of marketing: transformed propositions, processes and partnerships
 
 
Titel: The changing role of marketing: transformed propositions, processes and partnerships
Auteur: Storbacka, Kaj
Moser, Ted
Verschenen in: AMS review
Paginering: Jaargang 10 () nr. 3-4 pagina's 299-310
Jaar: 2020-10-26
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 95 van 120 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland