Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 120 gevonden artikelen
 
 
  Developing and renewing marketing as a scientific discipline through reflexive cocreation
 
 
Titel: Developing and renewing marketing as a scientific discipline through reflexive cocreation
Auteur: Helkkula, Anu
Arnould, Eric
Verschenen in: AMS review
Paginering: Jaargang 12 () nr. 3-4 pagina's 168-173
Jaar: 2022-12-10
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 120 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland