Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 25 van 120 gevonden artikelen
 
 
  Cleansing the doors of perception: Perceptual inaccuracy in marketing relationships
 
 
Titel: Cleansing the doors of perception: Perceptual inaccuracy in marketing relationships
Auteur: Güzel, Zeynep Müge
Ozsomer, Aysegul
Verschenen in: AMS review
Paginering: Jaargang 12 () nr. 3-4 pagina's 216-237
Jaar: 2022-07-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 25 van 120 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland