Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Characterising the perceived value of mathematics educational apps in preservice teachers
 
 
Titel: Characterising the perceived value of mathematics educational apps in preservice teachers
Auteur: Handal, Boris
Campbell, Chris
Cavanagh, Michael
Petocz, Peter
Verschenen in: Mathematics education research journal
Paginering: Jaargang 28 (2015) nr. 1 pagina's 199-221
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 10 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland