Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 40 van 49 gevonden artikelen
 
 
  Real-Time Connect 4 Game Using Artificial Intelligence
 
 
Titel: Real-Time Connect 4 Game Using Artificial Intelligence
Auteur: Ahmad M. Sarhan
Adnan Shaout
Michele Shock
Verschenen in: Journal of computer science
Paginering: Jaargang 5 (2009) nr. 4 pagina's 283-289
Jaar: 2009
Inhoud: Problem statement: The study presented a design that converted connect 4 game into a real-time game by incorporating time restraints. Approach: The design used Artificial Intelligence (AI) in implementing the connect 4 game. The AI for this game was based on influence mapping.Results: A waterfall-based AI software was developed for a Connect 4 game. Conclusion: A real time connect 4 game was successfully designed and implanted with GUI using C++ programming language.
Uitgever: Science Publications (provided by DOAJ)
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 40 van 49 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland