Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Content Development for the Third Screen: The Business and Strategy of Mobile Content and Applications in the United States
 
 
Titel: Content Development for the Third Screen: The Business and Strategy of Mobile Content and Applications in the United States
Auteur: Chan-Olmsted, Sylvia M.
Verschenen in: JMM: the international journal on media management
Paginering: Jaargang 8 (2006) nr. 2 pagina's 51-59
Jaar: 2006-06-01
Inhoud: Next to television sets and computer monitors, today's mobile telephones offer a "third screen" that delivers information, entertainment, communication, and even transactional services to a growingly mobile society. In this study, the author examined the state of the mobile phone industry and assessed the strategies that established media firms have adopted in exploring this emerging platform. It was found that media conglomerates with strong brands have an advantage in this emerging content market.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland