Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Measuring Media Entrepreneurship
 
 
Titel: Measuring Media Entrepreneurship
Auteur: Hoag, Anne
Verschenen in: JMM: the international journal on media management
Paginering: Jaargang 10 (2008) nr. 2 pagina's 74-80
Jaar: 2008-04
Inhoud: Entrepreneurship theory complements established approaches to media management research with an alternative frame for viewing media ownership and the media's capacity for content diversity. Established entrepreneurship metrics were applied to media industries in the United States. All media sectors experienced varying rates in the second half of the last century; by the turn of the new century, nearly all were more entrepreneurial than any other U.S. service or manufacturing industry.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland