Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 59 gevonden artikelen
 
 
  A Comparison of Associational and Claimless-Informational Advertising in Russia
 
 
Titel: A Comparison of Associational and Claimless-Informational Advertising in Russia
Auteur: Wells, Ludmilla Gricenko
Auken, Stuart Van
Verschenen in: Journal of East-West business
Paginering: Jaargang 12 (2006) nr. 1 pagina's 29-48
Jaar: 2006-06-27
Inhoud: This study investigates the efficacy of cross-class associational advertising in Russia. This proven Western approach seems to be particularly appropriate as it involves a heavily unfamiliar brand, which serves to lessen counter-arguing. However, this study denotes a Russian culture characterized by a mistrust and skepticism of advertising and a suspicion of the claims of unfamiliar brands. A comparison of claimbased associational advertising with claimless-informational advertising confirms the inappropriateness of the Western approach. The study thus suggests that informational advertising that furthers the creation of brand knowledge and awareness may be a useful precursor to associational advertising for an unfamiliar brand.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 59 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland