Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 31 gevonden artikelen
 
 
  Consumer-Defined Dimensions for the Escorted Tour Industry Segment:
 
 
Titel: Consumer-Defined Dimensions for the Escorted Tour Industry Segment:
Auteur: Duke, Charles R.
Persia, Margaret A.
Verschenen in: Journal of travel & tourism marketing
Paginering: Jaargang 5 (1996) nr. 1-2 pagina's 77-99
Jaar: 1996-11-01
Inhoud: Using issues defined by tour participants, underlying dimensions of escorted tours were developed for pre- and post-tour evaluations and importances. Expectation dimensions emphasized itinerary issues whereas pre-tour importances concentrated on value, comfort, and safety. The items that make up these factors should be combined in the primary post-tour promotions. Personal enjoyment issues were combined in the primary post-tour satisfaction dimension whereas itinerary issues combined to create the primary post-tour importance factor. Tour designs should ensure that personal enjoyment issues are satisfied but should attempt to continually improve itineraries to better satisfy tour participants.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 31 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland