Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Commentary on “Business-to-Business Marketing Textbooks: A Comparative Review”
 
 
Titel: Commentary on “Business-to-Business Marketing Textbooks: A Comparative Review”
Auteur: Plank, Richard E.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 9 (2002) nr. 4 pagina's 101-108
Jaar: 2002-09-01
Inhoud: This commentary applauds the efforts made by Professor Backhaus and his colleagues in their review of current textbooks utilized to teach business-to-business marketing. It then discusses the notion of education as a process and attempts to stimulate thinking on the how business marketing academics can improve our educational efforts by applying continuous improvement process thinking and the theory of constraints to the teaching of business marketing.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland