Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 55 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Towards an Improved Understanding of Industrial Services: Quality Dimensions and Their Impact on Buyer-Seller Relationships
 
 
Titel: Towards an Improved Understanding of Industrial Services: Quality Dimensions and Their Impact on Buyer-Seller Relationships
Auteur: Homburg, Christian
Garbe, Bernd
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 6 (1999) nr. 2 pagina's 39-71
Jaar: 1999-09-30
Inhoud: The rapidly growing field of services marketing has had a strong focus on consumer services. This article deals with industrial services, i.e., services provided by a manufacturing company to organizational customers. The authors suggest a triangular model of industrial service quality involving a distinction between structural, process-related, and outcome-related aspects. These three quality dimensions are shown to have strong impacts on the customer's trust, satisfaction, and commitment. The authors discuss theoretical and managerial implications of their findings.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 55 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland