Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 39 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Response to: “The Journal of Business-to-Business Marketing Comes of Age”
 
 
Titel: Response to: “The Journal of Business-to-Business Marketing Comes of Age”
Auteur: Honeycutt, Earl D.
Thelen, Shawn T.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 15 (2008) nr. 2 pagina's 198-203
Jaar: 2008-05-23
Inhoud: The Journal of Business-to-Business Marketing (JBBM) has been in existence for thirteen years. This article reflects upon the original article, written by Lichetenthal, Mummalaneni, and Wilson, that conducts a self-examination of the journal's first years of operation. In response, we raise questions about the original article, take an alternative look at the summary of articles presented, and offer our appraisal of future JBBM operations.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 39 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland