Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 59 gevonden artikelen
 
 
  An Empirical Investigation of Components of Industrial Buyer Motivation
 
 
Titel: An Empirical Investigation of Components of Industrial Buyer Motivation
Auteur: Michaels, Ronald E.
Dubinsky, Alan J.
Rich, Gregory A.
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 2 (1995) nr. 2 pagina's 5-35
Jaar: 1995-07-13
Inhoud: Motivation of industrial buyers has been virtually ignored in the marketing and purchasing literatures. This empirical void is surprising given the critical role organizational purchasers play in their firms. This paper reports the results of a study that explored the impact of individual and organizational characteristics on three expectancy model components of industrial buyers' motivation. Findings reveal that personal factors have a greater impact on buyer motivation than do organizational variables. Implications of the study are also offered.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland