Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 59 gevonden artikelen
 
 
  Commentary on “The Essence of Business Marketing Theory, Research and Tactics: Contributions by the Journal of Business-to-Business Marketing,” by Lichtenthal, Mummalaneni, and Wilson: A Paradigm Shift and Prospection Through Expanded Roles of Buyers and Sellers
 
 
Titel: Commentary on “The Essence of Business Marketing Theory, Research and Tactics: Contributions by the Journal of Business-to-Business Marketing,” by Lichtenthal, Mummalaneni, and Wilson: A Paradigm Shift and Prospection Through Expanded Roles of Buyers and Sellers
Auteur: Malhotra, Naresh K.
Uslay, Can
Ndubisi, Nelson Oly
Verschenen in: Journal of business-to-business marketing
Paginering: Jaargang 15 (2008) nr. 2 pagina's 204-217
Jaar: 2008-05-23
Inhoud: The authors build upon the effort by Lichtenthal, Mummalaneni, and Wilson (2008) and others to applaud the B2B marketing progress to date and delineate the paradigm shift in marketing from goods to service-dominant logic, and from value creation to value cocreation. They argue that inquiry through the expanded roles of buyers-sellers will enable favorable innovation/customer/financial outcomes depending on the interaction(s) and metrics emphasized. They also provide the propositions that underline their logic.
Uitgever: Routledge
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 59 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland